Haasteet

Sain peräti useamman haasteen ja päätin yhdistää ne kätevällä tavalla. Kas näillä mennään.

SÄÄNNÖT
- Kerro 11 asiaa itsestäsi.
- Vastaa haastajan 11 kysymykseen
- Keksi 11 uutta kysymystä.
- Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
- Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät.


Ensimmäisena meidät haastoi Neela kiitos  ♥ Hesmestiini  Mila sekä Luuhullut   

Kiitos 

Yksitoista asiaa minusta yhteisesti kaikille !

1. En pysy hevillä paikallani
2. Pojat ovat minulle kaikki kaikessa
3. Pidän kovasti työstäni
4. Vapaalla en ole kauhean sosiaalinen ja en siis kyläile.
5. Parhaiten viihdyn siistissä ympäristössä.
6. Tykkään saunoa ja syödä hyvin.
7. Olen koukussa bubble sagaan, auts.
8. Minulla on aika tiukat rutiinit.
9. Olen hieman hassuttelija.
10. Inhoan juoruilua pahassa hengessä.
11. Minulle saa aina jutella.

Ja kysymyksiä olisi ollut niin kauhiasti että tuskin töihin ennättäisin, joten tuo tippa tuossa riittäköön. Ja kuka haluaa itse osallistua, ole hyvä.

Kuvatuksia mukaan ulkoilusta Päijänteen aavoilta jään peittämiltä vesiltä. Kivaa viikon alkua ♥








Kommentit