Vastaukset

Pistetääs sitten vastaten. Hirveästi uteliaita ei ollut, mutta teillä kahdella olikin sitten useampi kinkkinen kysymys, joihin lupausten mukaan vastaan mahdollisimman hyvin.

Elisa, ei valitettavasti ole muita vaihto ehtoja rodun suhteen. Kuitenkin valinta tilanteessa se olisi sitten collie, josta minulla on kokemusta. Mitä en ottaisi rotuna on vaikea, paremminkin miksi en ottaisi tietyn tyyppistä olisi parempi. Metsästys koiraa tai taistelu koiraa en ihan näkisi omana valintana tai yleensä rotua, joka ei millään lailla sopisi harrastuksiini. Tuskin olisin omillani malamuuttien, veto koirien parissakaan :)

Tavoitteet onnistua ja kokea iloa ihan mitä tahansa teemmekin näyttelyistä kokeisiin. Se ilo mikä koiran silmistä ja olemuksesta loistaa. Yhteinen matka ripoteltuina helmillä matkan varrelle.
Minä en vielä ole rodussa nähnyt yhtään huonoa puolta, tietenkin terveys tilastot, mutta onhan nuita muillakin. Monet ongelmat ovat siellä hihnan toisessa päässä ja valitettavasti myös minun hihnan. Rakas ihana rotu.

Noora..no arvaa olenko harkinnut kolmatta koko ajan ja unissa. Mun kolmas koira vaan on nyt kauppa, jota pitää kouluttaa ja ohjata että se pärjäisi kovassa kilpailussa muiden kanssa. Mutta en sano ettei ikuna.

No hei ei ole toista. Ja koirissani ei ole sitten mitään vikaa. Meillä jokaisella on huonot päivät, terveys reistailee, päätä särkee ja kaikkee siltä väliltä. Eihän nuo täydellisiä kaikin osin ole, koulutettavuus, terveys, mutta mulle ne on maailman täydellisimmät ja parhaimmat.
Kasvattajat, toiseen olen täysin tyytyväinen ja enemmänkin. Tiedän minne suuntaisin jos sitä kolmatta ...
Toiseen, pakko olla kun Nipan sieltä aarteeksi sain...

Kiitos





Kommentit