BH JA TOKO !!

Olen tavattoman onnellinen kahdesta onnistuneesta kisa tuloksesta. Tyytyväinen itseeni että ylipäätään uskalsin kahlata ne läpi. Ilman pientä persuuksille potkimista tuskin olisin edes kyennyt moiseen. Ja oivalluksien ja sattumien viidakossa seikkailtuani olen rohkeasti tarttunut reeneihin uudella innolla. 
Se mikä on muuttanut ajattelu tapaani toimia ja ajatella asioita laajemmin on oivaltava, haastava ja periksi antamaton koulutus. Mikään ei tule ilmaiseksi ja kiitoksilla ei reeni nuotiolla lämmitellä. Sen makeampaa onkin saada ansaittu kehu onnistuneen reenin/suorituksen jälkeen.

Olen huomannut Aapon kehittyneen valtavasti ja itsessäkin huomaan pieniä muutoksia.  Valmiita ei olla millään mittarilla laskettuna mutta se positiivinen energia mikä on alkanut virrata on järisyttävää.  Tahto tehdä ja onnistua on ihan eri maailmoissa ja ne pitkät ajelut kesäisillä teillä ovat kaikki olleet niin vaivan arvoisia.

Meillä on lukuisia haaveita ja unelmia mutta tärkeintä on nauttia matkasta ei perille pääsystä. Minulle nykyisin jokainen reeni on uusi ihana mahdollisuus kehittyä ja oppia lisää. Joskus saatoin mainitakin että koukkuun jää ja pahasti muttei haittaa yhtään. Minun koutsini saa edelleen piiskata meitä eteenpäin ja minä lupaan kuunnella sekä yrittää parhaan kykyni mukaan noudattaa annettuja ohjeita.  Vaikka sitten leikilläkin ja sillähän sitä valtavasti olisin merkitystä.

Padasjoki BH koe ja Janakkala ykköstulos tokossa pistein 163, ei paha ei lainkaan. Syyskuun unelmat odottavat ottajaansa mutta sen varrella nautitaan ja reenataan.  





Kiitos Kristiina Kerttula




Kommentit

  1. Onnea teille hienoista tuloksista! Niin vaan se junnu porskuttaa menemään! Ja on makeen kokonen! Meidän pikkunarttu ois hauska kuvata näiden sun herrasmiesten vieressä. :D Kokoero vois olla melkoinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos jos satutaan samoihin juttuihin otetaan kuvii :)

      Poista

Lähetä kommentti

KIITOS VIESTISTÄSI ♥